Сьогодні наші діти входять в так зване мережеве співтовариство, де ведуть спільну діяльність. Виникає питання: чи повинні вчителі втручатися в їх роботу в мережі? Тому виникло поняття: мережева педагогіка. На мою думку, це педагогічні технології, які повинні діяти в мережі. Це, передусім, не звичні нам педагогічні принципи, а перебудовані для "життя в мережі". Система мережевого навчання, наближена до реальних потреб дітей, повинна бути більш гуманною і особистісною, ніж та, що діє в сучасній школі.
По використанню сервісів Веб 2.0 в своїй діяльності, то попробую деякі завдання на факультативі в 8 класі і спланувати деякі уроки при вивченні Інтернету в 11 класі.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар